Abiks

Kuidas osta

1. Sobiva toote leidmine

Valin huvipakkuva kaubakategooria POTID-PANNID,  KÖÖGITARVIKUD, NÕUD JA SÖÖGIRIISTAD, KÜPSETAMINE, KODUSISUSTUS, SPA või LOOMING JA MÄNG. Seejärel avaneb leht, kus kuvatakse kõik selles kategoorias olevad tooted.
Valikut saan täpsustada klikkides lehe vasakus servas avanenud alamkategooriate nimedel.

Huvitavaid tooteid saan leida ka kasutades lehe ülaosas asuvat otsinguvälja „Leia toode“, kirjutades sinna tootenimetusi, märksõnu või tootekoode ning vajutades enter klahvi. Seejärel kuvatakse tooteid, mis võiksid otsingukriteeriumile vastata.

Selleks, et tutvuda huvipakkuva tootega lähemalt, klikin väikesel tootepildil või tootenimetusel. Avaneb tooteleht suurema pildiga huvipakkuvast tootest koos hinna ja lisainfoga. Klikkides tootelehel oleval pildil, avaneb suurem pilt või pildid.
Tootelehel näen ka toote laoseisu.

 

2. Toodete lisamine ostukorvi

Kui soovin toodet osta, valin tootelehel ostukoguse, klikkides „+“ või „-“ nupul ja vajutan nuppu „LISA KORVI“.

Veebilehitseja paremas ülaservas näen, mitu toodet olen ostukorvi lisanud.
Oma ostukorvi sisu saan vaadata klikkides ostukorvi ikoonil. Seal on näha ka minu ostukorvi maksumus.

Ostukorvis näen seal olevad tooteid, koguseid ja hindu.

Kui soovin muuta koguseid, siis vajutan „+“ või „-“.
Kui soovin toote ostukorvist eemaldada, vajutan prügikasti ikoonile.

Kui soovin tooteid ostukorvist viia soovikorvi, vajutan südame kujulisele ikoonile.

Kui mul on sooduskood, siis sisestan selle väljale „SISESTAN SOODUSKOODI“ ja vajutan nupule „LISAN“.

 

3. Ostu vormistamine

Ostu vormistamiseks klikin nupul „LÄHEN KASSASSE“. Avaneb uus leht, kus valin sobiva saatmisviisi ning sisestan info kauba saaja kohta.

Tärniga tähistatud väljad on kohustuslik täita. Kontrollin kindlasti kaks korda, et minu sisestatud andmed oleks korrektsed.

Lahtrisse „MÄRKUSED“ saan lisada infot, mida pean oluliseks kauba saatjale ehk Apelsinile edastada (nt. soov saada konkreetset värvi toode).

 

4. Tarneviisid

Valida saan DPD pakiautomaadi, Itella Smartposti pakiautomaadi, Omniva pakiautomaadi ja DPD kullerteenuse, Itella SmartKULLER kullerteenuse vahel või tulla ise Apelsini Rocca al Mare keskuse kauplusesse (Rocca al Mare keskus, Paldiski mnt 102, Tallinn) kaupadele järele.

Samuti on võimalik kaupu tellida Soome DPD pakiautomaati ja Itella SmartPOST pakiautomaati.

Kui olen Eestis, siis jõuavad saadetised minuni üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul.
Kui olen Soomes, siis jõuavad saadetised minuni üldjuhul 3-6 tööpäeva jooksul.

Kui olen tarneviisi valinud, lisatakse selle maksumus minu ostukorvile.

Kui minu ost on vähemalt 30 eurot, siis on kaupade tarne Eesti DPD pakiautomaati ja Itella SmartPOSTI pakiautomaati tasuta.

Sõltumata tellimuse suurusest ei ole transpordi tasu ka juhul, kui valin ise Apelsini Rocca al Mare keskuse kauplusesse järele tuleku. Tulles ise kaupadele järele, võtan kaasa isikut tõendava dokumendi.

Juhul, kui jätan paki välja- või vastuvõtmata, tähendab see Apelsini e-poe jaoks, et ma olen tellimusest loobunud. Apelsin tagastab mulle minu tasutud summa, kuid arvestab sellest maha toodete kohaletoimetamise tasu ja sama suure tasu kaupade poodi tagasi saatmise kulude katteks.

 

5. Ostu eest tasumine

Enne ostu lõplikku vormistamist tutvun e-poe kasutustingimustega. Kui ma ei nõustu tingimustega, tehes linnukese vastavasse kasti, ei ole mul võimalik e-poest osta.

Ostu eest saan tasuda kasutades pankade ning krediitkaartide pangalinke. Kui olen sobiva viisi valinud ning vajutanud nupule „ESITAN TELLIMUSE“, järgin ekraanile ilmuvaid juhiseid.

Peale maksmist ootan, kuni pank suunab mind e-poodi tagasi või klikin nupul „TAGASI KAUPMEHE JUURDE“.

Kui olen tasunud, siis saan oma e-postiaadressile, mille sisestasin ostu vormistades, tellimuskinnituse. Kaup tarnitakse vastavalt valitud tarneviisile ja tarnetingimustele.

Tellitud kauba arve leian pakist koos kaubaga.

Kui tellitud kaupa pole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse mind sellest esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh. kauba kättetoimetamise kulud).

 

Saatmine

Kui minu ostusumma on vähemalt 30 eurot, siis on kaupade transport Eesti Vabariigi piires DPD pakiautomaati ja Itella SmartPOSTi pakiautomaati TASUTA.

E-poest ostes saan valida järgnevate tarneviiside vahel:

1. Kaubad toimetatakse minu poolt valitud DPD pakiautomaati.

Teenuse hind on 3,40€. Kui minu ost on enam kui 30€, on teenus mulle tasuta.

Kaubad jõuavad pakiautomaati üldjuhul 3 tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest.

Ostetud kauba pakiautomaati toimetamisel saadetakse mulle SMS kauba saabumisest koos ukse avamiseks vajaliku uksekoodiga ning saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, mille jooksul kohustun selle välja võtma.

Juhul, kui jätan paki välja võtmata, tähendab see Apelsini e-poe jaoks, et ma olen tellimusest loobunud. Apelsin tagastab mulle minu tasutud summa, kuid arvestab sellest maha toodete kohaletoimetamise tasu summas 3,40€ ja samuti tasu summas 3,40€ kaupade poodi tagasi saatmise kulude katteks.

2. Kaubad toimetatakse minu poolt valitud Itella SmartPOST pakiautomaati.

Teenuse hind on 3,60€. Kui minu ost on enam kui 30€, on teenus mulle tasuta.
Kaubad jõuavad pakiautomaati üldjuhul 3 tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest.
Ostetud kauba pakiautomaati toimetamisel saadetakse mulle SMS kauba saabumisest koos ukse avamiseks vajaliku uksekoodiga ning saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, mille jooksul kohustun selle välja võtma.
Juhul, kui jätan paki välja võtmata, tähendab see Apelsini e-poe jaoks, et ma olen tellimusest loobunud. Apelsin tagastab mulle minu tasutud summa, kuid arvestab sellest maha toodete kohaletoimetamise tasu summas 3,60€ ja samuti tasu summas 3,60€ kaupade poodi tagasi saatmise kulude katteks.

3. Kaubad toimetatakse minu poolt valitud Omniva pakiautomaati.
Teenuse hind on 3,70€.
Kaubad jõuavad pakiautomaati üldjuhul 3 tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest.
Ostetud kauba pakiautomaati toimetamisel saadetakse mulle SMS kauba saabumisest koos ukse avamiseks vajaliku uksekoodiga ning saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, mille jooksul kohustun selle välja võtma.
Juhul, kui jätan paki välja võtmata, tähendab see Apelsini e-poe jaoks, et ma olen tellimusest loobunud. Apelsin tagastab mulle minu tasutud summa, kuid arvestab sellest maha toodete kohaletoimetamise tasu summas 3,70€ ja samuti tasu summas 3,70€ kaupade poodi tagasi saatmise kulude katteks.

4. Kaubad toimetatakse minuni või minu poolt tellimuses ära näidatud kauba saajani Eesti Vabariigi piires DPD kullerteenust kasutades.

Kuller toimetab kaubad minu määratud aadressile üldjuhul ülejärgmise tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest.

Teenuse hind on 6,70€.

Saajale saadetakse kauba kättetoimetamise hommikul SMS-teade kulleri saabumisest valitud ajavahemikul. Kuller helistab saajale kuni 30 minutit enne kohale jõudmist. Saadetis antakse saajale üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse saajale SMS-teatega. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki saajale üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt saaja soovile on võimalus saadetis suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.

Juhul, kui jätan paki vastu võtmata, tähendab see Apelsini e-poe jaoks, et ma olen tellimusest loobunud. Apelsin tagastab mulle minu tasutud summa, kuid arvestab sellest maha toodete kohaletoimetamise tasu summas 6,70€ ja samuti tasu summas 6,70€ kaupade poodi tagasi saatmise kulude katteks.

5. Kaubad toimetatakse minuni või minu poolt tellimuses ära näidatud kauba saajani Eesti Vabariigi piires Itella SmartKULLER kullerteenust kasutades.

Kuller toimetab kaubad minu määratud aadressile üldjuhul ülejärgmise tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest.

Teenuse hind on 8,90€.

Saan valida kauba kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (kell 9-17 või 17-21 või igal ajal). Saajale saadetakse kauba kättetoimetamise hommikul SMS-teade kulleri saabumisest valitud ajavahemikul. Kuller helistab saajale kuni 30 minutit enne kohale jõudmist. Saadetis antakse saajale üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse saajale SMS-teatega. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki saajale üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt saaja soovile on võimalus saadetis suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.

Juhul, kui jätan paki vastu võtmata, tähendab see Apelsini e-poe jaoks, et ma olen tellimusest loobunud. Apelsin tagastab mulle minu tasutud summa, kuid arvestab sellest maha toodete kohaletoimetamise tasu summas 8,90€ ja samuti tasu summas 8,90€ kaupade poodi tagasi saatmise kulude katteks.

6. Kaubad toimetatakse minu poolt valitud Soome DPD pakiautomaati.

Teenuse hind on 9,90€.

Kaubad jõuavad pakiautomaati üldjuhul 3-6 tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest.

Ostetud kauba pakiautomaati toimetamisel saadetakse mulle SMS kauba saabumisest koos ukse avamiseks vajaliku uksekoodiga ning saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, mille jooksul kohustun selle välja võtma.

Juhul, kui jätan paki välja võtmata, tähendab see Apelsini e-poe jaoks, et ma olen tellimusest loobunud. Apelsin tagastab mulle minu tasutud summa, kuid arvestab sellest maha toodete kohaletoimetamise tasu summas 9,90€ ja samuti tasu summas 9,90€ kaupade poodi tagasi saatmise kulude katteks.

7. Kaubad toimetatakse Ostja poolt valitud Soome Itella SmartPOST pakiautomaati.

Teenuse hind on 14,90€.

Kaubad jõuavad pakiautomaati üldjuhul 3-6 tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest.

Ostetud kauba pakiautomaati toimetamisel saadetakse mulle SMS kauba saabumisest koos ukse avamiseks vajaliku uksekoodiga ning saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, mille jooksul kohustun selle välja võtma.

Juhul, kui jätan paki välja võtmata, tähendab see Apelsini e-poe jaoks, et ma olen tellimusest loobunud. Apelsin tagastab mulle minu tasutud summa, kuid arvestab sellest maha toodete kohaletoimetamise tasu summas 14,90€ ja samuti tasu summas 14,90€ kaupade poodi tagasi saatmise kulude katteks.

8. Lähen ise kaupadele järele Apelsini Rocca al Mare keskuses olevasse Apelsini kauplusesse (Rocca al Mare keskus, Paldiski mnt 102, Tallinn).

Teenus on tasuta.

Kui sooritan ostu e-poe kaudu enne kl 15:00, siis võimaldab Apelsin ostetud kaupade väljastamist järgmisel päeval alates kl 10:00. Tellimuse kätte saamiseks pean kaasa võtma isikut tõendava dokumendi.

Kaupu hoitakse kaupluses 7 kalendripäeva, mille jooksul kohustun need välja võtma. Juhul, kui ma ei ole hoiutähtaja möödudes kauplusest kaupa vastu võtnud, tähendab see Apelsini e-poe jaoks, et ma on tellimusest loobunud ja tellimus tühistatakse. Apelsin tagastab mulle pärast tellimuse tühistamiste kauba eest tasutud summa viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

 

Maksmine

Apelsini e-poes saan tasuda kiirelt ja mugavalt järgnevate pangalinkidega:
– Swedbank
– SEB
– Luminor
– LHV
– COOP Pank
– Citadele
– kaardimakse (krediit- või deebetkaardiga läbi Montonio)

– MODENA järelmaks

– ESTO järelmaks

Andmeside pankadega on krüpteeritud ja ma ei pea kartma, et keegi kuritarvitaks minu sisestatud andmeid.

Enne ostu lõplikku vormistamist tutvun e-poe kasutustingimustega. Kui ma ei nõustu tingimustega, tehes linnukese vastavasse kasti, ei ole mul võimalik e-poest osta.

Klikkides valitud pangalingil ning vajutades nupule „ESITAN TELLIMUSE“ suunatakse mind vastavasse logimisaknasse, kus sisestan oma kasutajatunnuse ja paroolid.
Seejärel näen täidetud maksekorraldust, mida kinnitades kannan ostu eest tasumist ootava summa Apelsini e-poele ehk Dekolust OÜ-le.

Peale maksmist ootan, kuni pank suunab mind e-poodi tagasi või klikin nupul „TAGASI KAUPMEHE JUURDE“.

Kui olen tasunud, siis saan oma e-postiaadressile, mille sisestasin ostu vormistades, tellimuskinnituse. Kaup tarnitakse vastavalt valitud tarneviisile ja tarnetingimustele.

Tellitud kauba arve leian pakist koos kaubaga.

 

Tagastamine

Apelsini e-poest ostetud kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus.
Tagastustähtaeg lõppeb 14 päeva möödumisel päevast, mil mina või minu nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, olen saanud kauba füüsiliselt enda valdusesse.

Minu tagastatav toode peab olema puudusteta, täiskomplektne ja kasutamata. Toode peab olema originaalpakendis ja seda võib olla avatud vaid ettevaatlikult, seda kahjustamata, nii nagu seda lubatakse tavapäraselt teha tavapoes.

Kui olen kaupa kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Apelsini e-poel õigus alandada mulle tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Toote tagastamiseks saadan taganemisteate e-mailile epood@kodusvajalik.ee.
Kirja panen järgmise info: tagastatav kaup, tellimuse number, kauba kättesaamise kuupäev, ostja nimi, ostja kontaktandmed ning tagastamise põhjus.

Mulle mittesobiva toote pean tagastama viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul tagastamisest teatades.

Tooteid saan tagastada:
tuues need Rocca al Mare keskuses asuvasse Apelsini kauplusesse (kauplus Apelsin, Paldiski mnt. 102, Tallinn 13552);
saates Itella SmartPOST pakiautomaati, DPD pakiautomaati või Omniva pakiautomaati Tallinna Rocca Al Mare keskusesse.

Mulle mittesobivat toodet tagastades kannab Apelsini e-pood mulle tasutud maksed tagasi viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast tagastusteate esitamist ja tagastatud toodete jõudmist Dekolust OÜ lattu.

Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust tasusin ostu eest. Makse tagastamisega ei kaasne mulle teenustasu ega muud kulu.

Kaupade tellijana kohustun kandma kauba tagastuskulud, välja arvatud juhul, kui toode ei vastanud minu tellimusele (nt. oli vale või defektiga).

Apelsini e-pood võib keelduda tagasimakse tegemisest seni, kuni on minu tagastatud kaubad kätte saanud või ma esitan tõendid, et olen mulle mittesobivad tooted tagasi saatnud.

 

Pretensioonid

Puudusega kauba puhul on mul õigus esitada Dekolust OÜ-le kaebus 2 aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast (võlaõigusseaduse § 218 lg 2). Sellest esimese aasta jooksul tekkinud puuduse puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning vastava eelduse ümberlükkamine on Dekolust OÜ kohustus.

Kaebuse pean esitama viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest.

Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võin nõuda Dekolust OÜ-lt asja parandamist või asendamist. Juhul, kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või asja parandamisega/asendamisega põhjustatakse mulle põhjendamatuid ebamugavusi või Dekolust OÜ on keeldunud õigustamatult minu kaebust lahendamast, on mul õigus ka lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

Kaebuse esitamise korral kannab esimese aasta jooksul asja üleandmisest mulle asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö- ja materjalikulud Dekolust OÜ. Järgneva teise aasta jooksul kannab vastavad kulud Dekolust OÜ üksnes juhul, kui kaebus oli õigustatud. 
Kaebuse võin kirjutada aadressile epood@kodusvajalik.ee.

Eeltoodud tingimuste täitmisest tulenevaid vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimise teel. Kui vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimiste teel, on mõlemal poolel õigus pöörduda vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusesse, kelleks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon, mis asub aadressil Endla 10A, 10122, Tallinn, kontaktandmed: info@ttja.ee; 667 2000 või Harju maakohtusse. Kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega on võimalik tutvuda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti veebilehe aadressil www.ttja.ee.

 

Soovikorv

Soovikorv on loetelu toodetest, mis mind huvitavad ja mida soovin tõenäoliselt osta.

Tooteid soovikorvi saan lisada, kui vaatan huvipakkuvat tootekaarti ja klikin seal oleval südamekujulisel ikoonil.

Veebilehitseja paremas ülaservas näen, mitu toodet olen soovikorvi lisanud.
Oma soovikorvi sisu saan vaadata klikkides südame ikoonil.

Soovikorvi saan tooteid lisada ka olles ostukorvis ja klikkides soovitud toodete juures oleval südame kujulisel ikoonil.

Kui soovin soovikorvis olevad tooteid panna ostkorvi, siis vajutan ostukorvi kujulisele ikoonile.

Kui soovin tooteid soovikorvist eemaldada, klikin valitud toote juures olevale prügikasti ikoonile.